Juganduspi's Notebook(23)
Juganduspi
HOW??
tf I haven't actually played the other versions but I understood the gameplay though... HOW DO I GET ITEMS TO LEVEL UP A CHARACTER??
Read Note
Juganduspi
NCC
Does anyone know how to make a new account without deleting the old one? however, a process that does not involve uninstalling and installing everything again
Read Note
Juganduspi
take it
heya, I'm rerolling for WxS wl! so, before losing this account, does anyone want it?
Read Note
Juganduspi
De rodos los juegos que he visto de este evento, este es el mas llamativo. Ojalá salga pronto
Read Note
Juganduspi
Help
Am I the only one who is having problems when playing songs? When I choose a song and go to the section to pick up a support character, it stays loading for a long time and does not advance
Read Note
Read Note
Juganduspi
Help
Alguien que tenga la mision de VBS de aniversario y aun necesite la mision de jugar Multilive con 5 personas con el mismo título ? o quiera ayudar a esta pobre alma a completarla
Anyone who has the anniversary VBS mission and still needs the mission to play Multilive with 5 people with the same title? or want to help this poor soul complete it
Read Note
Anyone who has the anniversary VBS mission and still needs the mission to play Multilive with 5 people with the same title? or want to help this poor soul complete it
Read Note
Juganduspi
Well
Sinceramente acabo de enterarme que esta versión existe pero no me quejo, va al mismo nivel que Eng asi que toco ser LeoP y sacar su 5* de evento cusndo metan las coins 🫡
Read Note
Juganduspi
Help
Algún jugador nivel -30 que aún no tenga código y quiera tomar el mio?
asi nos ayudamos mutuamente
Read Note
asi nos ayudamos mutuamente
Read Note
Juganduspi
He reinstalardo el Ensemble pero ahora no se donde meter mi cuenta
Como inicio sesión y meto el código? Read Note
Como inicio sesión y meto el código? Read Note
Juganduspi
Alguien sabe que pasa con la actualización? 
la he descargado y no me deja instalarla
me tocara borrar todo y volver a instalarlo o espero a que empiece el evento de Mika? Read Note

la he descargado y no me deja instalarla
me tocara borrar todo y volver a instalarlo o espero a que empiece el evento de Mika? Read Note