ImBoredLove's Notebook
ImBoredLove's Notebook(140)
ImBoredLove Kingdom tour Kingdom decoration reveals, my kingdom isn't done but these are what I'm kinda going for atm. hope ya enjoy. what I showed is so far gnome town, playground and shopping area. and workers feast Read Note
ImBoredLove giving my gnomes a smol lil town  Read Note
ImBoredLove Update! so haven't updated in a while, basically I just finished west palata, awaiting distant seas! hard levels in west palata still is hard but finished palata. fused two new food souls! life's going good  Read Note
ImBoredLove still new to the game.  Read Note
ImBoredLove literally got through all of west palata with this team .candy cane and sp rice was like a energy battery  Read Note
ImBoredLove barely got him in my last 10 rolls, why so hard dude. he looks like he'd be epic if somehow u could summon him easier [憋屈][大哭]. is anyone just not getting lucky with him or is it just me  Read Note
ImBoredLove Finally on the last day I got all the themes. yes... I play garden scape... and yes it's level 400  Read Note
ImBoredLove reaching 150k! tho this is just disaster battles team 1. Read Note
ImBoredLove wait I didn't know it ended so fast the prifest [大哭][大哭], I just was saving-- can someone tell me how long prifest usually lasts  Read Note
ImBoredLove look at who I just got-..  Read Note
ImBoredLove Hold up, collab with zombie land ???? dats it . . imma abandon my English one now. but it's not fair. the collabs should be in all versions...  Read Note
ImBoredLove Katarina farms came out, played it and its basically just the purest form of idle game. all pixels and stuff. after unlocking all the characters imma delete it now  Read Note
ImBoredLove I'm sorry to whoevers luck I just stole... my first multi and I got summer saren..  Read Note
ImBoredLove haven't been posting cause like...got a tiny scrabble addiction  Read Note
ImBoredLove woah, 1 summon on the basic banner and I got rosaria! hehe  Read Note
ImBoredLove GOT KLEE OMG, MY FIRST 10X. and Goodluck in the event!!  Read Note
ImBoredLove Progress report Yayy, I remember struggling to just reach team soul power 30k. but now just one of my food souls has reached it! I came a long wayyy. if anyone needs help on this game feel free to comment down and I'll try my best to help. And if u need help with team up especially, I will help! I'm not too strong yet but I still can help hehe.  Read Note
ImBoredLove decided to summon and behold, I got a different version of her and a new 3 star gonna have to save again ahh Read Note
ImBoredLove hitting that 30k soul power at level 90, I've yet achieved greatness but I will flex  Read Note
ImBoredLove Saved a looot and got a looot
ImBoredLove ayye a new banner not planning to summon tho.anyone save up for her ? Read Note
ImBoredLove ahhh, New events. I'm 100% didn't prepare but I want them soo badly. imma have to work my restaurant and airship to the bone.  Read Note
ImBoredLove The only reason I play the game is cause I like my team, they cuties  Read Note
ImBoredLove woah I did not expect to pull her  Read Note
ImBoredLove I FINALLY GOT A 3 STAR AND IT WAS DAT GIRL  Read Note
ImBoredLove the very hard really is very hard [大哭]I don't think I can beat this any time soon  Read Note
ImBoredLove It is day 4 and .. no 3 stars in sight [大哭] Read Note
ImBoredLove collecting bands! So far I got 4 bands that has no 2 stars and mostly all got em rainbow star. gotta say, popping party has the cutest chibi while wonderland has the cutest members!  Read Note
ImBoredLove after much practice, finally I have reached the SS full combo for the first time!  Read Note
ImBoredLove Okay quick question, what are some ways u can get jewels besides daily stuff ?  Read Note
ImBoredLove here's a lil preview on how it's kinda played. the game is Wixoss  Read Note
ImBoredLove Another irl post! So I borrowed a new wixoss pack! will shuffle em and gotta force someone to play with me tho. but enjoy the look!  Read Note
ImBoredLove Tis the season to be jolly, Well even tho it's not Christmas, here's a new spring theme change!  Read Note
ImBoredLove Woah got her in my first pull!  Read Note
ImBoredLove which avatar look is better, I can't decide..?  Read Note
ImBoredLove OMFG MY FIRST SS HARD
ImBoredLove floor 2 for the lil ones to learn! and floor 1 is the bedroom. I should probably switch it up but I'm lazy  Read Note
ImBoredLove Guess whaaat  Read Note
ImBoredLove :') imma cry , I don't have enough crystals to get the avatar ... after so much work [大哭] Read Note
ImBoredLove so beautiful I just love the art when u rainbow them up!  Read Note

Loading

Get QooApp for Android