Mike Vrettos's Notebook
Mike Vrettos's Notebook(51)
Mike Vrettos Damn this summon is insane
Mike Vrettos Just flexing (: rate 0/16 Read Note
Mike Vrettos Discord is unlucky_dokkan_summoner#3237 Send me offers there (:
(Btw I'm looking for glb dokkan. Makin clear for no misunderstandings to happen) 
Read Note
Mike Vrettos Rate this account
Mike Vrettos I need a stoned account
If anyone can make me one pls contact me on discord unlucky_dokkan_summoner#3237
Read Note
Mike Vrettos Trade I'm trading a xbox game pass for 3 months (30 euros) for a 30 euros steam gift card. Pls contact me if you are interested. My discord is unlucky_dokkan_summoner#3237. Pls do not hesitate to contact me for further information. Don't just like the comment (if you are truly interested pls answerr Read Note
Mike Vrettos Cool looking game Read Note
Mike Vrettos I made a new server for people who know how to use farm accounts. There can be giveaways or general chat. If anyone is interested leave your discord and I will add you. Both users of the bot and the ones that want a chance at winning can enter
Read Note
Mike Vrettos Anybody wanna be friends??  Read Note
Mike Vrettos Last summon!!  Read Note
Mike Vrettos NICE! 👌👌 Read Note
Mike Vrettos Any suggestions for a team ???  Read Note
Mike Vrettos Haven't played it yet but it sounds good  Read Note
Mike Vrettos #GAME_OF_MARCH dokkan forever!!  Read Note
Mike Vrettos #Masks Og Read Note
Mike Vrettos #Spring  Read Note
Mike Vrettos #Guess_The_Anime 
😀😒➡️😠😏🧓🏔️
Hint: 🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕
Read Note
Mike Vrettos #Girls_Day  Read Note
Mike Vrettos YEEEEESSS!!!!!  Read Note
Mike Vrettos #Anime_Pills Nice Read Note
Mike Vrettos This dude is legit!
He trusted me going first
He's not a scammer 
Read Note
Mike Vrettos Trading my glb for another glb Read Note
Mike Vrettos Anybody wanna trade my global?  Read Note
Mike Vrettos When you've spent 1000 crystals and then you see this summon...  Read Note
Mike Vrettos #Romance_Anime There is only one real romance!
Change my mind.. 
Read Note
Mike Vrettos How do you make stoned accounts??
Can anyone tell me?? 
Read Note
Mike Vrettos Is my acc good?  Read Note
Mike Vrettos #Best_Anime_2019 dragonball OF COURSE!!!! Read Note
Mike Vrettos #Anime_Battle_Tier WHERE IS GOKU AND VEGETA????????  Read Note

Loading

Get QooApp for Android