Home > Center > Note Detail
kienquocsi Notes(17)

#MyCrazySchoolLife 
 When I was in secondary school, I used to be in a group that frequently harrassed this guy in our class by... attacking him in the balls. We even call ourselves "Usain Ball" (yes after the athlete). It was just fun and game for us back then, no real malice, but now I must admit that was really mean and dangerous bullying. 
Sorry man, wherever you are now. I was young and stupid back then.

85
Hot Hashtags Next
Hot Games Next
Hot Notes More
Get QooApp for Android